رستوران بختیاری کیش

رستوران بختیاری کیش

معرفی رستوران : رستوران بختیاری یکی از رستوران های خوب جزیره کیش است که در نزدیکی محله عرب ها قرار گرفته است. این رستوران که به خاطر سفارش بیرون بر زیادش به آشپزخانه بختیاری نیز معروف است،‌ کباب های بسیار معروفی دارد که قادر به رقابت با رستوران های سراسر کشور است. مدیریت این رستوران سابقا برعهده برادران بختیاری بود اما اکنون توسط آقای محمدی اداره می شود. ظرفیت رستوران بختیاری 40 نفر است و امکان پرداخت با دستگاه پوز نیز در این رستوران وجود دارد.

تور لحظه آخری کیش 

تور کیش ارزان 

تور کیش پاییز 97 

تور کیش مهر 97 

تور کیش نوروز 98 

رستوران بختیاری کیش

منو رستوران : در منوی این رستوران انواع کباب ها مانند کوبیده، چنجه ، جوجه و برگ وجود دارد. غذاهای دیگر منو شامل انواع خورش ها، ماکارونی، انواع پلوها، قلیه ماهی و میگو است که همگی با قیمت مناسب و کیفیت بسیار بالا سرو می شوند. هم چنین برای پیش غذا سوپ سرو می شود و مخلفات غذا نیز شامل سالاد، ماست و ترشی هستند.

پیشنهاد ما : این رستوران مکان مناسبی برای خوردن چلوکباب های با کیفیت است. هم چنین شاید منوی متنوع این رستوران شما را وسوسه کند تا یکی دیگر از غذاهای ایرانی موجود در آن را امتحان کنید.

رستوران بختیاری کیش

ساعت کاری رستوران : ساعت کاری این رستوران از 11 صبح تا 3:30 بعدازظهر و از 8 شب تا 11 شب برای سرو ناهار و شام برای شما مسافران گرامی تور کیش است.

موقعیت مکانی رستوران : جزیره زیبای کیش، محله عرب ها، بلوار نیایش، جنب مسجد خاتم الانبیاء


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.