رستوران خانه برگر کیش

رستوران خانه برگر کیش

معرفی رستوران : خانه برگر کیش ، در اصل شعبه جزیره کیش رستوران های معروف و زنجیره ای خانه برگر است که در سراسر کشور شعب فعال دارد. این رستوران با ظرفیت 60 نفر در ایوان مروارید جزیره قرار گرفته است که شاید در نگاه اول شبیه فست فودهای معمولی به نظر برسد اما باچشیدن طعم غذاها نظر شما نسبت به آن عوض می شود. تمام کسانی که یک بار طعم برگرهای این رستوران را چشیده اند معتقدند کمتر برگر کمتر رستورانی به این کیفیت و طعم می رسد. این رستوران دارای دستگاه کارت خوان و سرویس بیرون بر است تا کار را برای شما مهمانان گرامی تور کیش آسان تر کند.

تور کیش ارزان 

بلیط تور کیش 

تور کیش تابستان 97 

تور کیش شهریور 97

رستوران خانه برگر کیش

منو رستوران : همان طور که از نام این رستوران پیداست انواع برگرها در آن سرو می شوند و طبیعتا برگر خوش طعم ترین غذای این رستوران است. اما در کنار این ها انواع ساندویچ، پیتزا و انواع سوخاری ها نیز سرو می شوند.  هم چنین در منو مخصوص پیش غذا می توانید سیب زمینی ،‌نان سیر و انواع سالاد و نوشیدنی ها را سفارش دهید.

پیشنهاد ما: کیفیت بالای غذاها و استفاده از گوشت سالم و مواد اولیه مرغوب، هم چنین قیمت مناسب از ویژگی های این رستوران است که آن را به یکی از گزینه های اصلی برای صرف غذا تبدیل می کند. 

رستوران خانه برگر کیش

ساعت کاری رستوران : رستوران خانه برگر از 12 ظهر تا 12 شب برای سرو ناهار و شام باز می باشد.

موقعیت مکانی رستوران : این رستوران در شهرک صدف جزیره و در ایوان مروارید قرار گرفته است. به علت نزدیکی به مرکز شهر این رستوران به اکثر هتل های کیش نزدیک می باشد.

رستوران خانه برگر کیش