معرفی رستوران های استانبول

رستوران ارهان استانبول

معرفی:رستوران ارهان از رستورانتور استانبول نوروز 98 های خوب استانبول میباشد و در محله سلطان احمد قرار گرفته است.رستوران ارهان در موقعیت مکانی خوبی قرار گرفته است و در نزدیکی آن موزه ایاصوفیه، مسجد آبی، موزه هنرهای اسلامی، ایاصوفیه کوچک و کاخ توپکاپی میباشد و مسافران و گردشگران تور استانبولتور استانبول زمستان 97میتوانند بعد از بازدید این مکان های تاریخی به رستوران ارهان رفته و از تور استانبول اسفند 97غذا های خوب آن نوش جان کنند.رستوران ارهان دارای آشپز ها و سرآشپز های حرفه ای میباشد که تمام غذا ها را با مواد غذایی خوب آماده و سرو میکند.رستوران ارهان دارای 2 فضای شیک و مدرن میباشد گردشگران عزیز به دلخواهتور استانبول میتوانند در فضای باز یا بسته این رستوران غذای خود را میل کنند.پرسنل های این رستوران نیز با روی خوش از گردشگران تور استانبول پذیرایی میکنند.غذاهایتور استانبول اسفند 97 این رستوران سبک ترکی دارند و بر روی اجاق های کوچک وتور دبی نوروز 98زیبایی سرو می شوند تا گرم بمانند.قیمت و هزینه این رستوران بسیار مناسب میباشد.

رستوران ارهان استانبول

منو رستوران:رستوران ارهان دارای منو غذاییتور آنتالیا نوروز 98 از غذاهای حلال، ترکی، آسیای میانه، اروپایی، انواع سوپ، انواع املت، انواع غذا های دریایی و استارتر میباشد.مسافران عزیز از روی منو میتوانند غذای مورد علاقه خود را سفارش دهند و نوش جان کنند.

ساعت کاری:رستوران ارهان از ساعت 11 صبح 12 شبتور استانبول نوروز 98 آماده پذیرایی از مسافران تور استانبول میباشد.

رستوران ارهان استانبول

موقعیت مکانی:ترکیه، استانبول، خیابان کلو فارر ۲۹/E

پیشنهاد ما:رستوران با فضای تمیز و شیک و بهترین غذا های که سرو میکندتور لحظه آخری استانبول این امکان را به گردشگران تور استانبول میدهد تا یک غذا خوب و لذیذ را نوش جان کنند.

رستوران ارهان استانبول

 


رستوران سانس استانبول

معرفی:رستوران سانس(şans) از رستوران هایتور کیش هتل شایگان نوروز 98 خوب استانبول میباشد و در سال 1992 ساخته شده است.رستوران سانس یک رستوران مدیترانه ای لوکس درمنطقه بشیکتاش استانبول و در یک ویلای زیبا در استانبول قرار دارد.ظرفیت رستوران 80 نفره میباشد.همچنین یک اتاق خصوصی در طبقه دومش وجود دارد که محل برقراری میهمانی های خصوصی است.این رستوران دارای فضای سرسبز میباشد که مسافران تور استانبول میتوانندتور کیش نوروز 98 در تابستان در هوای خوب در فضای باز رستوران غذای خود را سفارش دهند و نوش جان کنند.معماری این رستوران بسیار هنرمندانه است و صاحبان خوش ذوق آن، به زیبایی رستوران را دکورتور کیش نوروز 98 کرده اند و فضاهای زیبایی خلق کرده اند که از بودن در رستوران سانس بسیار لذت خواهید برد.  آشپز های حرفه ای زیر نظر سرآشپز، بهترین و لذیذترینقیمت تور کیش نوروز 98 غذاها را طبخ میکنند.در رستوران سانس، همه چیز برای داشتن لحظاتی تور کیش هتل ترنج نوروز 98بی نظیر آماده است تا مسافران تور استانبول غذاهای فوق العاده را بچشند و در مکانی لوکس کنار عزیزانشان خاطراتی به یاد ماندنی بسازند.

رستوران سانس استانبول

منو غذایی:در منو متنوع این رستوران انواع غذاهای ترکی، مدیترانه ای، بین المللی و غذای مخصوص گیاه خواران وجود دارد. قیمت این غذا ها بین 30 تا 180 لیر ترکیه است. قسمتتور کیش هتل شایان نوروز 98 های مختلف منو شامل سالاد، سوپ ، اشتها آور،‌ پیتزا و ریزوتو، ماهی،‌ غذاهای گوشتی ، دسر، بستنی و سوربتو می باشد که هرکدام طعمی خاص دارند.

ساعت کاری:رستوران سانس از ساعت 11:30 صبح تا 11:30 شب برای ناهار و شام آماده پذیراییتور کیش هتل مارینا نوروز 98 از مسافران تور استانبول میباشد.

رستوران سانس استانبول

موقعیت مکانی:ترکیه، استانبول، لونت، خیابان پالمیه، خیابان هاسی آدیل

پیشنهاد ما:رستوران سانس با فصای دل تور شیراز نوروز 98نشین انتخاب مناسبی برای مسافرانی که به این شهر زیبا و تاریخی سفر میکند میباشد تا بهترین غذا ها را نوش جان کنند.

رستوران سانس استانبول


رستوران وای نات استانبول

معرفی:رستوران وای نات استانبول از رستوران های خوب این شهرهتل مشهد نوروز 98 میباشد که موقعیت مکانی خوبی دارد.این رستوران یک رستوران سنتی ترکی می باشد که درفضای سرپوشیده و دنج قرار دارد. در این رستوران غذاهای متنوع ترکی اصیل و بین المللی بسیار خوشمزه سرو می شود.سبک غذای این رستوران دریایی ، اروپایی ، ترکی ، باربیکیو ، ترکی ، غذاهای مخصوص گیاه خواران می باشد.تمام غذاهای تور هند نوروز 98رستوران وای نات، لذیذ و خوش طعم است و از تازه ترین مواد اولیه تهیه میشود.سرو غذاها بسیار هنرمندانه انجام میشود که تاثیر بسزایی در اشتهای گردشگران تور استانبول دارد.رستوران وای تور مشهد هتل درویشی نوروز 98نات دارای 2 فضای پوشیده و سرباز میباشد که مسافران و گردشگران تور استانبول میتوانند در هر جایی که میخواهند غذای خود را میل کنند.رستوران وای نات، با اینکه رستورانی بلیط مشهد نوروز 98کوچک است ولی بسیار محبوب میباشد و با غذاهای خوشمزه ای که طبخ و سرو میکند،گرشگران بسیاری را به سوی خود جذب کرده است.

رستوران وای نات استانبول

منو رستوران:رستوران وای نات دارای منو غذایی از انواع غذاهای ترکی، کباب ها، استیکتور کوش آداسی نوروز 98، غذاهای دریایی، غذاهای مخصوص گیاه خواران و غذاهای مخصوص کودکان سرو می شود. در منو کافه نیز انواع نوشیدنی های سرد و گرم و دسرها میباشد تا مسافران تور استانبول میتوانندتور دبی نوروز 98از روی منو غذای مورد علاقه خود را سفارش دهند و نوش جان کنند.

ساعت کاری:رستوران وای تور چین نوروز 98نات از از ساعت 10:30 صبح تا 12 شب آماده پذیرایی از مسافران تور استانبول میباشد.

رستوران وای نات استانبول

موقعیت مکانی:ترکیه، استانبول، محلهتور دبی نوروز 98 سلطان احمد، خیابان پیرلوتی شماره 45

پیشنهاد ما:مسافران تور استانبول میتوانند در طول سفر به اینتور ارمنستان نوروز 98 شهر تاریخی و زیبا به این رستوران رفته و از بهترین غذا ها نوش جان کنند.

رستوران وای نات استانبول


معرفی مراکز خرید کیش

میکا مال کیش

معرفی:یکی از بزرگترین مراکز خریدبلیط کیش زمستان 97 در کیش میکا مال میباشد که در زمینی به مساحت 190 هزار متر مربع ساخته شده است.اجناس و پوشاکی که در میکا مال کیش به فروش می رسد، همه با برندهای روز دنیا می باشند که مسافران و گردشگران تور کیش میتوانند با خیال راحت خرید های خود را انجام دهند.میکامال کیش در ضلع شرقی جزیره واقع شده است که مساحت آن در حدود 35 هزار متر مربع می باشد و دارای 5 طبقه تجاری و 2 طبقهبلیط کیش اسفند 97 پارکینگ اختصاصی است. پارکینگ این مجموعه بزرگ گنجایش حدود 1000 ماشین را دارد.امکانات بی نظیری همچون  تله‌کابین، تونل باد، سالن اسکی رو یخ، بزرگ ترین آکواریوم خاورمیانه، شبیه سازی جنگل بارانیبلیط کیش نوروز 98 و بسیاری خدمات تفریحی در کنار مغازه هایی با انواع لباس، کیف، کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، وسایل ورزشی، لوازم خانگی و تله‌ کابین ساحلی، سالن پاتیناژ، مجتمع سینمایی، گلف مجازی، سرزمین عجایب، شهر بازی کودکان، دنیای اکتشاف و کارتینگ را دارا میباشدتور کیش.جتمع سینمایی میکا مال کیش مجهز بوده و فیلم های سینماییتور کیش اسفند 97 جدید را می توانید در سالن های مدرن آن در کنار خانوده ببینید. این امکانات که بسیاری از آن‌ها برای اولین بار در کیش و حتی منطقه ارائه می شوند، میکا مال را به مجموعه ای شگفت انگیز و جدید در این جزیره تبدیل نموده و بسیاری از گردشگران تور کیش تمایل دارند در سفرهای بعدی نیز به این تور کیش نوروز 98مکان بروند.وجود رستوران و کافه در این مرکز خرید نیز باعث شده است تا اگ گردشگران تور کیش در طول خرید کردن احساس گرسنگی و خستگی کردند بتوانند به رستوران رفته وتور کیش نوروز 98 از لذیذ ترین غذا ها نوش جان کنند وتور لحظه آخری کیش خستگی را از بدن دور کنند.میکا مال یک فروشگاهی مجهز میباشد و مسافران عزیز میتوانند علاوه بر خریدن کردن لحظات شادی را نیز داشته باشند و سفر خود را به یک سفر فراموش نشدنی تبدیل کنند.طراحی فضای داخلی مرکز خرید میکا مال کیش بسیار تحسین برانگیز است و حتی افرادی را که در حرفه ی معماری هیچ گونه تخصصیتور کیش هتل شایگان نوروز 98 ندارند را حیرت زده می کند. آکواریوم بسیار زیبای میکا مال کیش که آبزیان رنگارنگتور کیش نوروز 98 و متنوعی را دارا می باشد، چشم هر بیننده ای را به سوی خود معطوف می کند.

میکا مال کیش


بازار شارستان کیش

بازار شارستان کیش یکی از بازارها و مراکزقیمت تور کیش نوروز 98 خرید کیش است که در زمینی به مساحت حدودا 3000 مترمربع، در 3 طبقه، در شهرک صدف جزیره کیش احداث گردیده است.بازار شارستان کیشتور کیش هتل ترنج نوروز 98 در سال 88 شروع به ساخت کرد و در سال 91 به بهره برداری رسید.تور کیش هتل شایان نوروز 98 بازار شارستان در حال حاضر با بیش از 160 غرفه، در حال فعالیت می باشد. انواع اقلام مورد نیاز اعم از خوراک و پوشاک در این بازار موجود می باشد و گردشگران تور کیش می توانند در سفر به این شهر می توانند سری به این بازارتور کیش هتل مارینا نوروز 98 بزنند.

 

بازار شارستان کیش

 

بازار شارستان کیش


مرکز خرید شقایق کیش

مرکز خرید شقایق در واقع بازارچه ایستتور شیراز نوروز 98 که در سال 1381 در زمینی به مساحت 1680 مترمربع، در دو طبقه، در شهرک میر مهنا احداث افتتاح شد.این بازارچه یکی از مراکز خریدیست که اجناس مورد نیاز اهالی کیش و مسافران را فراهم می کند. مرکز خرید شقایق در واقع بازارچه ایست که در سال 1381 در زمینی به مساحت 1680 مترمربع، در دو طبقه، در شهرک میر مهنا احداث افتتاح شد.این بازارچه یکی از مراکز خریدیست که اجناس مورد نیاز اهالیهتل مشهد نوروز 98 کیش و مسافران را فراهم می کند. مرکز خرید شقایق یک مرکز خرید دو طبقهتور مشهد هتل درویشی نوروز 98 در میرمهنای کیش می باشد که انواع اجناس را به قیمت ارزان می فروشند.. در واقع اینجا یکی از ارزانترین مراکز خرید کیش به شمار می رود.. مرکز خرید شقایق که در نزدیکی هتل داریوش کیش قرار دارد، میتواند گزینه خوبی برای مسافران این هتل باشد.. البتهبلیط مشهد نوروز 98 علاوه بر گردشگران تور کیش، اهالی جزیره کیش هم اجناس موردتور کوش آداسی نوروز 98 نیاز خود را از این بازار میخرند.

 

مرکز خرید شقایق کیش

 

مرکز خرید شقایق کیش


مرکز خرید هایپر مارکت کیش

در خیابان فردوسی جزیره کیش هایپر تور ارمنستان نوروز 98 مارکت کیش قرار گرفته است . ساختمان این مرکز خرید در زمینی به وسعت ۸۰۰۰ متر مربع احداث شد و زیر بنای آن در حدود ۳۵۰۰ متر مربع می باشد.گردشگران و اهالی کیش می توانند علاوه برتهیه مایحتاج روزانه خود ، مثل میوه ، غذا ، مواد لبنی  و مواد بهداشتی ، از سایر کالاهای متنوعیتور چین نوروز 98 از قبیل : وسایل زینتی و تزیینی ، انواع پوشاک ، اسباب بازی تور هند نوروز 98، لوازم خانگی ، لوازم آرایشی و بهداشتی و بسیاری اقلام دیگر استفاده نمایند .این مرکز خرید زیبا وتور دبی نوروز 98 بزرگ همه روزه از ساعت ۹ صبح الی ۱ بامداد تور آنتالیا نوروز 98مشغول خدمت رسانی به میهمانان تور کیش می باشد.

 

مرکز خرید هایپر مارکت کیش

 

مرکز خرید هایپر مارکت کیش

 

مرکز خرید هایپر مارکت کیش

 


مرکز خرید پادانا کیش

معرفی:مرکز خرید پادنا کیش از مراکز خرید خوب کیش میباشد که در زمینه مبلمان با نازل ترین قیمت ها می باشد.مجتمع تجاری پادنا کیش دارای 55 فروشگاه ارائه کننده انواع تخت، تور دبی نوروز 98میز، مبلمان کلاسیک، راحتی، سروسی خواب، تشک، میز تلویزیون، بوفه و ... می باشد.به ظرافت هرچه تمام تر طراحی و ساخته اند البته چند مغازه با برندهای مبلمان ترکی وجود دارد که به نسبت کیفیت بالا و گارانتی طولانی مدتی که دارند از مبلمان ایرانی از قیمت بالاتری برخور دارند.مرکز خرید پادانا در سال 1390 ساخته شده است.مرکز خرید پادنا کیش، بسیار شیک و لوکس طراحیتور دبی نوروز 98 شده و در تهویه آن از بهترین سیستم‌های روز دنیا استفاده کرده‌اند.در این مرکز خرید دستگاه خودپرداز نیز برای رفاه حال گردشگران تور کیش گذاشته است.مرکز خرید پادنا کیش همه روزه از ساعت 10 صبح تا 13 ظهر و از ساعت 16 عصر الی 23 شب آماده خدمت رسانی به گردشگران تور کیش میباشد.در این مرکز خرید رستوران نیز وجود دارد تا مسافران و گردشگران تور کیش بتوانند در طول خرید در زمان گرشنگی به رستوران مرکز خرید رفته و از خوراک های دریایی، کبابی و دسرهای خوشمزه این رستوران نوش جان کنند.

مرکز خرید کیش

مرکز خرید کیش

 

معرفی مراکز خرید کیش

مرکز خرید کارینا مال کیش

معرفی:مرکز خرید کارینا یکی از مراکز خرید خوبتور کیش زمستان 97 و لوکس کیش میباشد که در زمینی به مساحت 19500 متر مربع ساخته شده است.این مرکز خرید دارای 258 غرفه میباشد و دارای بهترین برند ها را دارا میباشد.کارینا مال دارای رستوران و فست و کافی شاپ میباشد تا اگر گردشگران تور کیش اگر احساس گرسنگی و

تور کیش نوروز 98

خستگی کردند میتوانند براحتی به رستوران رفته و از غذا های لذیذ نوش جان کنند و خستگی را از تن دور کنند.در تمامی طبقات پله برقی به صورت رفت و برگشت برای رفاه حال مسافران تور کیش وجود دارد.2 آسانسور شیشه ای نمای ویژه ای به این مرکز خرید بخشیده است.تمام اجناس این مرکز خرید کیفیت فوق العادهتور کیش خوبی دارند و مسافران عزیز میتوانند تمام اجناس مورد نیاز خود را در این مرکز خرید خریداری کنند.همچنین پارکینگ این مرکز خرید رایگان است هیچ پولی از مسافران تور کیش دریافت نمیکند.از دیگر امکانات مرکز خرید میتوان به سرویس بهداشتی، نمازخانه، فودکورت، هایپر مارکت، آسانشور، نتور کیش اسفند 97گهداری از کودک، بازی و سرگرمی، آرایشگاه مردانه، پله برقی،رستوران، خودپرداز، صندلی استراحت، پارکینگ، کافی شاپ، بانک، سوپر مارکت اشاره کرد.

مرکز خرید کارینا مال کیش

موقعیت مکانی:کیش، بلوار خاتم الانبیاء (ص)،تور کیش نوروز 98 مقابل حسینیه محبین الحسین(ع)

مرکز خرید کارینا مال کیش

 


بازار بساک کیش

بازار بساک کیش در زمینی به مساحت 2793 متر مربع در 4 طبقه در سال 1389 به بهرهتور لحظه آخری کیش برداری رسید. این مرکر خرید در مجتمع صدف قرار گرفته است. این مرکز تور کیش هتل شایگان نوروز 98خرید با داشتن 39 غرفه در زمینه فروش کالا و ارائه خدمات در زمینه های مختلف آماده خدمت رسانی به مسافران و گردشگران تور کیش می باشد.

بازار بساک کیش


بازار پادنا کیش

بازار پاردنا کیش یکی دیگر از بازارها و تور کیش نوروز 98مراکز خرید جزیره کیش می باشد که در زمینی به مساحت 13200 مترمربع در سال 1390 احداث گردید. این بازار دارای 56 غرفه نمایشگاهی و 48 واحد اداری می باشد.تور کیش نوروز 98 بازار پادنا کیش بین میدان هرمز و خلیج فارس قرار قیمت تور کیش نوروز 98گرفته است. بیشتر زمینه فعالیت این بازار مبلمان می باشد. بازار پادنا کیش دارای رستوران و پارکینگ نیز است.

بازار پادنا کیش

بازار پادنا کیش


مرکز خرید لاریسا کیش

معرفی:مرکز خرید لاریسا یکی از مراکزتور کیش هتل ترنج نوروز 98 خرید لوکس جزیره کیش میباشد که در سال 1390 ساخته شده است.لاریسا مال دارای ۸ طبقه می باشد که در این ۸ طبقه، سه طبقه پارکینگ و پنج تور کیش هتل شایان نوروز 98طبقه تجاری را شامل می شود.این مرکز خرید در میدان امیر کبیرتور کیش هتل مارینا نوروز 98 واقع شده است.مغازه ها و واحدهای تجاری مرکز خرید لاریسا مال، شامل برندهای معتبر جهانی و برند های باکیفیت ایرانی می باشدتور شیراز نوروز 98 که مسافران عزیز تور کیش میتوانند در این مرکز خرید تمام خرید های خود هتل مشهد نوروز 98را انجام دهند.این مرکز خرید انواع غرفه های پوشاک، کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، اسباب بازی، لوازم خانگی، لوازم صوتی و تصوتور مشهد هتل درویشی نوروز 98یری، لوازم ورزشی و همچنین رستوران، سینما، سالن کنفرانس، بولینگ، میز بیلیارد، بازی های کامپیوتری، فوتبال دستی، سالن های همایش و دفاتر اداری میباشد.مسافران و گردشگران عزیز بلیط مشهد نوروز 98تور کیش میتوانند در زمان خرید کردن اگر احساس گرسنگی کردند به رستوران مرکز خرید بروند و از بهترین غذا ها نوش جان کنند.

 مرکز خرید لاریسا کیش


میکا مال کیش

معرفی:مرکز خرید میکا از مراکز خوبتور کوش آداسی نوروز 98 کیش میباشد که در زمینی به وسعت 35000 متر مربع ساخته شده است.این مرکز خرید دارای 7 طبقه، شامل دو طبقه پارکینگ با ظرفیت 1000 واحد اتومبیل و 5 طبقه تجاری با تعداد تقریبی 800 واحد تجاری طراحی گردیده است. این مرکز خرید دارای امکاناتی شامل تله کابین، جنگل بارانی، سالن اسکی رو یخ، تونل باد، آکواریوم، مجتمع سینمایی، شهر عجایب، دنیای اکتشاف، سالن پاتیناژ، دیجیتال گلف، سالن بولینگ، ماساژ و اسپا، باشگاه بدنسازی، فودکورت، هایپرمارکت میباشد تا مسافران تور کیش لحظات خوبی را سپری کنندتور ارمنستان نوروز 98.در این مجموعه تجهیزاتی مانند ماهواره مرکزی، پد هلی کوپتر و سیستم اطفاء حریق نیز وجود دارد که بسیار کارا است. مسافران و گردشگران تور کیش میتوانند در این مرکز خرید از انواع لباس، کیف، کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، وسایل ورزشی، لوازم خانگی خرید کنند.فود کورت این مرکز خرید باعث شده است تا در طول خرید تور چین نوروز 98اگز احساس گرسنگی کردند بتوانند براحتی از انواع مختلف غذاهای ایرانی و بین المللی سفارش دهند و نوش جان کنند.لازم به ذکر است که بدانید مرکز خرید میکا مال کیش که مطابق با استانداردهای جهانیتور دبی نوروز 98 احداث شده، پنج درب اصلی ورودی دارد که این امر دسترسی به همهتور هند نوروز 98 نقاط این مجموعه را سهل و آسان کرده است.این سازه عظیم همچون تور آنتالیا نوروز 98نگینی در شهر خودنمایی می کند. قرارگیری این برج در کنار خلیج نیلگون فارس، چشم انداز خوش منظری را ایجاد کرده که بسیار لذت بخش است وتور دبی نوروز 98 هر روزه تعداد گردشگران به این مرکز خریدتور دبی نوروز 98 رو به افزایش میباشد.

میکا مال کیش

 

معرفی مراکز خرید کیش

مرکز خرید کارینا مال کیش

معرفی:مرکز خرید کارینا یکی از مراکز خرید خوبتور کیش زمستان 97 و لوکس کیش میباشد که در زمینی به مساحت 19500 متر مربع ساخته شده است.این مرکز خرید دارای 258 غرفه میباشد و دارای بهترین برند ها را دارا میباشد.کارینا مال دارای رستوران و فست و کافی شاپ میباشد تا اگر گردشگران تور کیش اگر احساس گرسنگی و

تور کیش نوروز 98

خستگی کردند میتوانند براحتی به رستوران رفته و از غذا های لذیذ نوش جان کنند و خستگی را از تن دور کنند.در تمامی طبقات پله برقی به صورت رفت و برگشت برای رفاه حال مسافران تور کیش وجود دارد.2 آسانسور شیشه ای نمای ویژه ای به این مرکز خرید بخشیده است.تمام اجناس این مرکز خرید کیفیت فوق العادهتور کیش خوبی دارند و مسافران عزیز میتوانند تمام اجناس مورد نیاز خود را در این مرکز خرید خریداری کنند.همچنین پارکینگ این مرکز خرید رایگان است هیچ پولی از مسافران تور کیش دریافت نمیکند.از دیگر امکانات مرکز خرید میتوان به سرویس بهداشتی، نمازخانه، فودکورت، هایپر مارکت، آسانشور، نتور کیش اسفند 97گهداری از کودک، بازی و سرگرمی، آرایشگاه مردانه، پله برقی،رستوران، خودپرداز، صندلی استراحت، پارکینگ، کافی شاپ، بانک، سوپر مارکت اشاره کرد.

مرکز خرید کارینا مال کیش

موقعیت مکانی:کیش، بلوار خاتم الانبیاء (ص)،تور کیش نوروز 98 مقابل حسینیه محبین الحسین(ع)

مرکز خرید کارینا مال کیش

 


بازار بساک کیش

بازار بساک کیش در زمینی به مساحت 2793 متر مربع در 4 طبقه در سال 1389 به بهرهتور لحظه آخری کیش برداری رسید. این مرکر خرید در مجتمع صدف قرار گرفته است. این مرکز تور کیش هتل شایگان نوروز 98خرید با داشتن 39 غرفه در زمینه فروش کالا و ارائه خدمات در زمینه های مختلف آماده خدمت رسانی به مسافران و گردشگران تور کیش می باشد.

بازار بساک کیش


بازار پادنا کیش

بازار پاردنا کیش یکی دیگر از بازارها و تور کیش نوروز 98مراکز خرید جزیره کیش می باشد که در زمینی به مساحت 13200 مترمربع در سال 1390 احداث گردید. این بازار دارای 56 غرفه نمایشگاهی و 48 واحد اداری می باشد.تور کیش نوروز 98 بازار پادنا کیش بین میدان هرمز و خلیج فارس قرار قیمت تور کیش نوروز 98گرفته است. بیشتر زمینه فعالیت این بازار مبلمان می باشد. بازار پادنا کیش دارای رستوران و پارکینگ نیز است.

بازار پادنا کیش

بازار پادنا کیش


مرکز خرید لاریسا کیش

معرفی:مرکز خرید لاریسا یکی از مراکزتور کیش هتل ترنج نوروز 98 خرید لوکس جزیره کیش میباشد که در سال 1390 ساخته شده است.لاریسا مال دارای ۸ طبقه می باشد که در این ۸ طبقه، سه طبقه پارکینگ و پنج تور کیش هتل شایان نوروز 98طبقه تجاری را شامل می شود.این مرکز خرید در میدان امیر کبیرتور کیش هتل مارینا نوروز 98 واقع شده است.مغازه ها و واحدهای تجاری مرکز خرید لاریسا مال، شامل برندهای معتبر جهانی و برند های باکیفیت ایرانی می باشدتور شیراز نوروز 98 که مسافران عزیز تور کیش میتوانند در این مرکز خرید تمام خرید های خود هتل مشهد نوروز 98را انجام دهند.این مرکز خرید انواع غرفه های پوشاک، کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، اسباب بازی، لوازم خانگی، لوازم صوتی و تصوتور مشهد هتل درویشی نوروز 98یری، لوازم ورزشی و همچنین رستوران، سینما، سالن کنفرانس، بولینگ، میز بیلیارد، بازی های کامپیوتری، فوتبال دستی، سالن های همایش و دفاتر اداری میباشد.مسافران و گردشگران عزیز بلیط مشهد نوروز 98تور کیش میتوانند در زمان خرید کردن اگر احساس گرسنگی کردند به رستوران مرکز خرید بروند و از بهترین غذا ها نوش جان کنند.

 مرکز خرید لاریسا کیش


میکا مال کیش

معرفی:مرکز خرید میکا از مراکز خوبتور کوش آداسی نوروز 98 کیش میباشد که در زمینی به وسعت 35000 متر مربع ساخته شده است.این مرکز خرید دارای 7 طبقه، شامل دو طبقه پارکینگ با ظرفیت 1000 واحد اتومبیل و 5 طبقه تجاری با تعداد تقریبی 800 واحد تجاری طراحی گردیده است. این مرکز خرید دارای امکاناتی شامل تله کابین، جنگل بارانی، سالن اسکی رو یخ، تونل باد، آکواریوم، مجتمع سینمایی، شهر عجایب، دنیای اکتشاف، سالن پاتیناژ، دیجیتال گلف، سالن بولینگ، ماساژ و اسپا، باشگاه بدنسازی، فودکورت، هایپرمارکت میباشد تا مسافران تور کیش لحظات خوبی را سپری کنندتور ارمنستان نوروز 98.در این مجموعه تجهیزاتی مانند ماهواره مرکزی، پد هلی کوپتر و سیستم اطفاء حریق نیز وجود دارد که بسیار کارا است. مسافران و گردشگران تور کیش میتوانند در این مرکز خرید از انواع لباس، کیف، کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، وسایل ورزشی، لوازم خانگی خرید کنند.فود کورت این مرکز خرید باعث شده است تا در طول خرید تور چین نوروز 98اگز احساس گرسنگی کردند بتوانند براحتی از انواع مختلف غذاهای ایرانی و بین المللی سفارش دهند و نوش جان کنند.لازم به ذکر است که بدانید مرکز خرید میکا مال کیش که مطابق با استانداردهای جهانیتور دبی نوروز 98 احداث شده، پنج درب اصلی ورودی دارد که این امر دسترسی به همهتور هند نوروز 98 نقاط این مجموعه را سهل و آسان کرده است.این سازه عظیم همچون تور آنتالیا نوروز 98نگینی در شهر خودنمایی می کند. قرارگیری این برج در کنار خلیج نیلگون فارس، چشم انداز خوش منظری را ایجاد کرده که بسیار لذت بخش است وتور دبی نوروز 98 هر روزه تعداد گردشگران به این مرکز خریدتور دبی نوروز 98 رو به افزایش میباشد.

میکا مال کیش

 

معرفی مراکز خرید ترکیه

مرکز خرید آکوا فلوریا استانبول

معرفی:مرکز خرید آکوا فلوریا یکی از زیباترین و تور ترکیه نوروز 98جدیدترین مراکز خرید در استانبول است.از فلوریا ، میتوانید شاهد یکی از زیباترین مناظر قسمت اروپایی شهر باشیداین مرکز خرید 5 طیقه دارد که بهترین برند ها را به فروش میگذارد.سینما ، رستوران و شهربازی از دیگر امکانات این مرکز می باشد.وجود رستوران در این مرکز خرید باعث شده اگر گردشگران تور ترکیه در طول خرید احساس گرسنگی و خستگی کردند بتوانند در رستوران مرکز خرید رفته و از غذا هایتور ترکیه زمستان 97 لذیذ نوش جان کنند و خستگی را از تن خود دور کنند. آکوا فلوریا در کل 45000 متر مربع وسعت دارد که در آن آمفی تئاتری روباز با گنجایش 900 نفر، 11 سالن سینما با گنجایش 1280 نفر، فضایی تور ترکیه اسفند 97برای پیاده روی با مساحت 52000 متر مربع و در نهایت فضایی اختصاصی جهت خرید با وسعت 13000 متر مربع وجود دارد.گردشگران تور ترکیه در تمام روز هفته میتوانند به این مرکز رفته و تمام اجناس مورد نیاز خود را انجام دهند.از دیگر مواردی که مرکز خرید آکوا فلوریا را خاص می کند، تور کیش هتل شایگان نوروز 98وجود آکواریوم استانبول، بزرگترین آکواریوم موضوعی تور کیش نوروز 98دنیا در این مجموعه است.از دیگر امکانات مرکز خرید در طبقات مختلف مرکز ، داروخانه ، سینما ، فروشگاه ماهی ، رستوران ، شیرینی فروشی ، فروشگاه پوشاکتور کیش نوروز 98 ، اسباب بازی ، لوازم خانگی ، ساعت و کتاب فروشی میباشد.

مرکز خرید آکوا فلوریا استانبول

موقعیت مکانی:ترکیه، استانبول، منطقه باکیرکوی،قیمت تور کیش نوروز 98 فلوریا، محله سنلیکوی، خیابان هالکالی، پلاک 93

مرکز خرید آکوا فلوریا استانبول

 


مرکز خرید آلانیوم آنتالیا

یکی دیگر از مراکز خرید خوب آنتالیاتور کیش هتل ترنج نوروز 98 که در سال 2006 شروع به فعالیت نموده است، مرکز خرید آلانیوم می باشد که به آن آلانیا نیز گفته می شود. در این مجموعه بیش از 200 برند روز دنیا و ترکیه فعالیت دارند و محصولانی خوب و اورجینال را به دست مشتریان خود می رسانند. در مرکز خرید آلانیوم اجناسی مانندتور کیش هتل شایان نوروز 98 پوشاک، لوازم برقی و خانگی، اسباب بازی، کیف و کفشتور کیش هتل مارینا نوروز 98، ساعت، اکسسوری ها و ... به فروش می روند. از ویژگی های این مرکز خرید می توان به مجموعه ورزشی و بازی مختص کودکان، رستوران و کافی شاپ اشاره نمود.

مسافرین عزیز تور ترکیه می توانند روزی دلپذیری و خریدی عالی را در مرکز خریدتور شیراز نوروز 98 آلانیوم تجربه نمایند.

 

 

مرکز خرید آلانیوم آنتالیا

 

مرکز خرید آلانیوم آنتالیا


مرکز خرید کروسل استانبول ترکیه

یکی از مراکز خرید محبوب استانبول هتل مشهد نوروز 98که در منطقه بکرکوی واقع شده است، مرکز خرید کروسل می باشد که از بزرگترین مراکز خرید این شهر نیز می باشد. در این مجموعه که خانه ای برای برند های روز دنیاهتل مشهد نوروز 98 و ترکیه می باشد انواع کالاهای همچون پوشاک، کیف و کفش، عطر و ادکلن، ساعت، وسایل ورزشی، لوازم آرایشی و ... با بهترین کیفیت و قیمت به فروش می رسند. از امکانات این مجموعه بلیط مشهد نوروز 98می توان به رستوران، کافه، شهر بازی، سالن سینما و تئاتر، سالن های برگزاری نمایشگاه برای هنرمندان و ... اشاره نمود.

مسافرین عزیز تور ترکیه می توانن تمامی مایحتاج خود را در مرکز تور کوش آداسی نوروز 98خرید کروسل خریداری نمایند و روزی دلچسب را تجربه نمایند.

 

 

مرکز خرید کروسل استانبول ترکیه

 

مرکز خرید کروسل استانبول ترکیه


مرکز خرید گالریا ترکیه

 مرکز خرید گالریا ترکیه که دتور ارمنستان نوروز 98ر دهه 90 میلادی به دستور نخست وزیر وقت در منطقه آتاکو استانبول ساخته شده است، در سال 1990 به دلیل معماری متفاوت خود به عنوان بهترین مرکز خرید جهان شناخته شد. در این مجموعه انواع فروشگاه های پوشاک، ساعت، کیف و کفش، عطر، لوازم برقی و خانگی، اکسسوری با برند های روز دنیا و ترکیه موجود می باشد. از امکانات مرکز خرید گالریا می توان به سالن سینما و تئاتر، بولینگ، اسکیتتور چین نوروز 98روی یخ، پارکینگ و ... اشاره نمود.

مسافرین عزیز تور ترکیه می توانندتور هند نوروز 98 خریدی لذت بخش در این مرکز خرید تجربه نمایند.

 

 

مرکز خرید گالریا ترکیه

 

مرکز خرید گالریا ترکیه


خیابان آتاتورک آنتالیا

یکی از مراکز خرید خوب و پر تردد شهر آنتالیاتور آنتالیا نوروز 98 خیابان آتاتورک می باشد که در منطقه ای قدیمی و تاریخی قرار گرفته است. در این خیابان فروشگاه ها و غرفه های متفاوتی وجود دارد که اجناس مختلفی همچونتور دبی نوروز 98 پوشاک، سوغاتی، اکسسوری ها، کیف و کفش و ... راتور ترکیه به فروش می رسانند. همچنین در این بازار نمایندگی برخی برند ها نیز وجود دارد. از ویژگی های این بازار می توان به کافه، رستوران و غرفه های خوراکیتور دبی نوروز 98 اشاره نمود که مسافرین عزیز تور ترکیه می توانند بعد از خرید خود به آنها سر بزنندتور دبی نوروز 98 و خستگی خود را بدر کنند.

 

 

خیابان آتاتورک آنتالیا

 

خیابان آتاتورک آنتالیا